Självförtroende†

Måste bara skriva om en sak känner jag. Förra veckan när jag var påväg hem och väntade på spårvagnen,så stog det en tjej (kvinna kanske) Eller jag vet inte..kanske 25. Hon hade en ganska skön stil typ,verkligen sin egen. Så frågade hon mig om jag kunde ta ett foto på henne som hon skulle skicka till sin pojkvän. Jag tror hon va turist. Så mitt i stan drog hon värsta posen och va typ jätte glad,det strålade verkligen självförtroende om henne. Så vill jag va!!! Hon va så jävla säker,hon brydde sig inte ett dugg om vad dom runt om henne tyckte. Jätte trevlig var hon också. Sjukt. Min förebild om jag tar bort kenza. Nae nu ska jag sova,all cred till den sjukt bra tjejen på stan då hihi. Puss/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0