Svar på frågestund †

Kan ni fortsätta med videoinlägg?- Ja det är klart vi kan,vi ska försöka göra det innan vi går ut osv!
Festar ni varje helg? - Nej,det är olika. Vi försöker göra helgerna så roligt som möjligt!
Hur nära står ni dom andra tjejerna ni brukar vara med? - På så kort tid står vi varandra väldigt nära:)
Nämn 6 av era bästavänner och varför just dom - Det är nog ganska uppenbart men Evelyn,Linnea,Emelie,Madeleine,Julia och moa!
Hur länge har ni varit bästavänner,som jag antar att ni är? :D - Vi har varit bästavänner i flera år men ungefär för 2 år sen blev vi så nära som vi är nu :)
Har ni någon favoritfilm? :D
Julia- Ja absolut,a walk to remember och baksmällan lo :D
Ida- Jag har inget favorti men jag tycker verkligen om Water for elephants !
Favoritmat?
Julia- KEBAB
Ida- REVBENSPJÄLL!!
Favorit ämne i skolan?
Julia- Historia och musik!:)
Ida- Historia och idrott! :D
Brukar folk ofta blanda ihop er? -HAHA! Jaa,mer än vad ni tror. Folk vi inte känner så väl brukar ofta fråga om vi är syskon,tvillingar osv. Vi är inte ens lika! Det är bara längden,och håret :)
Vem av er kom på att ni skulle skaffa en blogg tilsammans? - Det var nog båda,kommer inte ihåg :D
Har ni några syskon? Isåfall vad för något?
Julia - Jag har 2 storasystrar :)
Ida - Jag har 1 storasyster men så har jag 3 halvsyskon med !
Vad har ni för skostorlek? - Båda har 37 :)
Vad får ni göra på praon på carlings? - Vi brukar få vika kläder så allt ser bra ut,packa upp nya varor och larma kläder!
Vet ni vad ni vill gå för linje i gymnasiet,isåfall vad? - Vi vill nog gå stylist eller något liknande tillsammans.
Händer det ofta att ni tjaffsar om små saker och sånt eftersom ni står varandra så nära?- Haha ja hela tiden,men de löser sig lika fort som det börjar:)
Äter ni helst spagetti eller makaroner? -Haha makaroner lätt!
Vilken är er favoritlåt med håkan hellström? - En vän med en bil och kom igen Lena. Det är två låtar som vi blir riktigt glada av.
Är ni oskulda?- Haha vanlig fråga. Nej det är vi inte.
Hej gullisar!
hur ofta har ni sexfantasier? ;)
Haha den här ska ni svara på!!
Julia- Hahaha iallafall 1 gång om dagen! :D
Ida - Varje gång jag tänker på dig <33333
Hur kom du på att du vill läsa juridik?
Julia - Käft
Ida - käft


Vad fick er att börja blogga? - Insperation
Vad gör ni en varm sommarkväll ? - Käften filip
Myskväll eller fest ?
Julia- Det beror på vilket humör jag är på,helst fest faktiskt :D
Ida - Båda två ! :)
Favoritdjur- Du är vårt favoritdjur
Favorit tv program? - Family guy,jersey shore och awkward
Längd - Haha 1.60 båda 2. Midgets.
Singel - Yees
Antal besökare - 100 - 150 Hihi
Oskuld- Igen,nej
Favorit veckodag- LÖÖÖÖRDAG
Bästa svenska artisten? - Håkan hellström
Bästa artisten? -
Julia - Lil wayneeeee.
Ida- Har ingen speciell
Om du var tvungen att äta något i resten av ditt liv,vad hade det varit då? - Bajs
Filip dina frågor suger :)
Vart bor du?
Julia- Kungsgatan
Ida - Haha haga..
Är du muslim?
Julia- Ja?
Ida- Men jag är arab..
Vad händer i helgen?- Fest
Hur mycket får ni i månadspeng? Ni shoppar ganska mycket.. - Haha det tar vi inte i bloggen tyvärr! :)
Hoppas ni blev nöjda med svaren! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0