Another night.. Another dream wasted on you †

Goodkväll foks! Jag ligger i min säng och äter chips och choklad. Jag borde vara så himla fet just nu men nae. Och så lyssnar jag på min tagglista och kollar på partypic's på we heart it. Dock vet jag inte vad jag taggar till. Nästa helg kanske. Hoppas den helgen bjuder på något awsmmm. Idag har jag bara varit hemma sen i kyrkan med Ida. Kan ju ge er lite grym musik medans ni ändå läser! Hoppas ni har spotify.

Chriz – Lighters Up (feat. Joey Moe & Jinks) - Radio Edit
Elena – Midnight Sun (Radio Edit)
Laurent Wery – Hey Hey Hey (Pop Another Bottle) Feat. Swiftkid & Dev - Video Edit
Taio Cruz – Hangover
John Dahlbäck – One Last Ride - Radio Edit
Afrojack & Steve Aoki – No Beef (feat. Miss Palmer) - Radio Edit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0