Be my christmas eve †

Hej på er! Den här helgen har verligen inte varit kul. Känns som nästa helg också kommer bli tråkig. Jag längtar till nyår. Iallafall,i fredags var vi bara hemma och såg på film. Igår åkte vi ut till åby och hamnade på en busshållplats i 2 timmar i skinnjackor och linnen. Soft. Ida och Linnea sov hos mig och vi somnade nästan direkt när vi kom hem. Idag åkte dom hem ganska skapligt och pappa o jag var och handlade lite. Han köpte nytt ljud och bas till mig som jag verkligen behöver. Tack för det,du äger. Grattis på farsdag. Älskar dig! .Så har jag städat mitt rum i flera timmar med,gööött. Nu ska vi bara va hemma och äta massa god mat och se på film. Pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0