I wanna party,and live my life †

Hej bloggen! Ursäkta för den sjukt dåliga uppdateringen från min sida men jag hatar att blogga utan bra bilder! Ni får fakiskt leva med det till helgen ungefär för då ska jag fixa kameran! Att börja skolan har varit sjukt segt. Men vi har ju inte direkt något val så det är bara att ta sig upp och gå. Nu ligger jag i min säng och lyssnar på musik. Såg på film med papi förut. Wrong turn 4. Om jag inte är i skolan imorgon så är jag uppäten av kanibalerna för den där filmen va sjuk! Imorgon ska vi ner till stan en sväng. I helgen vill jag verkligen göra något jätte kul,så vi får hoppas att något dyker upp så ska jag leva som aldrig förr haha! Puss! :)
Lyssna på i'll do you like a truck låten så kommer ni också vilja ha väldigt kul i helgen:)))))))))) Och im in the house ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0