Jag älskar er †

Vet verkligen inte hur jag ska börja .. Ni är verkligen dom som ger mig lust att gå till skolan. Utan er är jag ingenting. Ni gör mig alltid så glad och ni är så underbara vänner. Ni är värda guld tjejer. Blir så himla glad när jag är med er. Fan att allting ska ta slut. Åh jag vill inte. Jag behöver er. Sure man skaffar andra vänner men jag vill inte det. Jag kommer sakna oss så mycket. Jag vill gå flera år till. Jag vill inte växa upp. Fatta att vi aldrig mer kommer sitta ihop i skolan. Vet inte hur det ska gå. På så kort tid betyder ni allt för mig. Vi måste hålla kontakten älsklingar. Ni får aldrig glömma för en sekund hur mycket ni är värda och ni har verkligen allt. Jag älskar er över hela mitt hjärta. Kärlek till er mina fina <3

Kommentarer
Postat av: Linnea karlsson:)<3

Älskar dig min älskling! Blir så glad när jag ser det här! Du är guldvärd hjärtis! Vi får verkligen inte glida isär!<3älskar dig hur mycket så det gör ont!<3

2011-11-29 @ 09:21:49
Postat av: madde

Åh, hjärtat. Vad glad jag blir när jag läser det du skrivit. Jag är så himla glad och tacksam över att jag har er mina fina underbara vänner. Jag kan inte beskriva för någon hur mycket ni betyder för mig, ni gör mig hel. Jag älskar dig och alla de andra så extremt mycket!! puss på er

2011-11-29 @ 20:07:31
URL: http://maadeleinesundell.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0