Sometimes i get a good feeling†

Klänningen är från jc ruvejda!
Hej gullisar! Förlåt att jag inte har bloggat men mitt internet har inte funkat och jag kan inte mobilblogga tyvärr!
Men dom här dagarna har jag varit med mina fina vänner på stan osv. Nu börjar jag bli sjuk så den här dagen har varit riktigt seg .. Men jag ska vila upp mig så jag blir frisk till helgen för då ska vi fira min fina vän Linnea och på lördag blir det fest! Åh vad jag längtar till helgen nu.Ska shoppa på fredag med,wiihoo. Och på söndag flyttar vi ner en våning till en mycket finare lägenhet som nästan ser lika dan ut haha. Nu ska jag sätta på en film. Godnatt:)
Världens bästa vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0