I wanna kiss you right now†

Tja!! Dåligt med bilder jo jag vet. Vi ska bättra oss! Helt okej dag på praon. Vi blev lite osams.. Haha dock om en provdocka som liknade häxorna i paranormal activity. Pågrund av att Ida sa till den att hemsöka mig. Hur vänskapligt är det liksom..Vi fick sluta tidigare efter att ha jobbat STENHÅRT. Det var en kille som jobbar på carlings som vi inte träffat förut där idag. Iiiih stylish. Helt otroligt hur en människa kan vara så lik världens snyggaste Travie McCoy!!
Ska gifta mig med honom snart.. Dock tror vi att han är kär i the mean bitch. Tänk om dom läser våran blogg.
Varför skulle dom..men ändå. Då vågar jag inte komma tillbaka! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0