Now i see it,now i love it †


Hej! Jätte dålig uppdatering från både Ida och mig. Men vi har inte så mycket tid nu på helgerna och när det är massa läxor. Men vi gör så gott vi kan! Nu ska en osminkad,nyvaken tjej åka till min söta mormor haha!Vi ska Fika lite eftersom hon fyller år,så grattis världens bästa! Igår var vi ute lite,till en början med Evelyn och Emelie. Men sen blev det massa krångel så jag gick hem och såg på en film haha. Nu är jag sjuk och det rockar! Eller.
Men nu är det bara 3 skoldagar kvar sen har vi studiedagar,prao och sen lov, Underbart! Och på tisdag ska jag på ett jätte roligt ''fotojobb'',är faktiskt lite nervös haha men jag kan berätta mer om det sen! Hoppas ni har haft en bra helg,puss!

Kommentarer
Postat av: fejlip fräy

snygg du är julia! <3

2011-10-10 @ 20:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0