pobgghtfnhbgfd †

Godmorgon!jag har precis duschat och nu la jag mig igen i sängen och väntar på att julia ska svara på mina sms.fast. Hon soveroch det är inte bra för då kommer vi komma försent.och jag kan heller inte börja fixa mig för om jag vet att hon ligger i en sängen så måste jag också göra det,för det är normalt.........nej men ska försöka slita mig upp ur sängen om en minut och börja fixa mig.och om inte julia har vaknat innan jag är klar så åker jag hem till henne och halshugger henne hehehehe....NU VAKNA HON!!!!!shit vilken tur hon har. Iallafall glöm inte att alla som läser den här blogggen kan lämna en kommentar på frugestunden så är ni bäst!och vi svarar på frågorna när det är tillräkligt många frågor!jag bloggar från mobilen just nu så ursäka alla stavfel hähähä puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0