I can help feeling †

Jaha mina vänner,då var helgen slut och det käns i hela kroppen kan jag lova! Nu har jag äntligen bäddat ner mig i sängen,helt nyduschad,nyrakade ben,med massa gott o äta och självklart paramore som musik! Ska äntligen slappna av. Det har varit en riktigt bra helg. Och vet ni? Jag bryr mig faktiskt inte om att den är slut för första gången i mitt liv. För nu ska vi ju faktiskt praoa! Känns jätte bra att få göra något kul istället för att sitta och jobba med massa ämnen. Hoppas eran helg har varit lika bra som min! Puss.
Glee Cast – Get It Right (Glee Cast Version)
Glee Cast – Sing (Glee Cast Version)
Glee Cast – Isn't She Lovely (Glee Cast Version)
Paramore – Fences
Paramore – Misguided Ghosts
Snygg dubbelhaka. Och snygg jullan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0