Young girl don't cry,i'll be right here when you're world starts to fall †

Hej blooogggeeeeen!!! Alltså jag är aldrig seriös med det där om ni hade tänkt det.
Jag vaknade vid 12 ungefär och jag är på sånt jävla topphumör idag! Snart ska jag åka och handla med
papi och Ida. Sen när vi kommer hem ska vi ut och fota lite så ni kommer få massa nya bilder!
Har ni såhär horoskop på era mobiler? Det har jag,det äger. Och det funkar. Det här är min sista dag på länge
utan tandställning. För imorgon då jävlar. Jag är jätte rädd..wuää jag vill verkligen inte. Menmen det är ju bra att ha fina tänder när man blir äldre och ska ut på krogen ;);););). Nae men nu ska jag sluta,känner att jag tråkar ut er. Hoppas ni får en bra dag så hööööres vi senare! Puss:)

Kommentarer
Postat av: du vet vem jag är

Tjaaaaaaaaaaeeeeena! Visa dina tänder så får du en köttbulle <3 VISA TÄNDERNA NU INNAN DU FÅR TANDSTÄLLNING! Hehe dom är gulliga. Och dom är coola,du är cool.Hela jag är cool.Allt är coolt.Världen är cool,och grym.Jag är grym.du är inte grym. Alla är gryma. fast inte du. vgd? Inge spec sj?Inte mkt.Ok herrå

2011-10-31 @ 14:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0