You're so hypnotising could u be the devil, could you be an angel your touch magnetizing feels like going floating, leave my body glowing †

Waddaaaaap,har inte bloggat på ett tag men Ida är bäst så hon håller bloggen uppdaterad! Igår var båda hemma från praon tyvärr. Sjuka. Idag tog vi oss fan och gick! Men vid 12 gick jag ner till tandläkaren ännu en tand utdragen och det är förjävligt att hålla på hela tiden. Nu har jag bara en tand kvar sen väntas tandställning den 1 november!
Fy. Idag på lunchen var vi iallafall och hälsade på Karro och Lajla på brödernas café! Riktigt gott må jag säääga.
Och så sprang vi förbi bikbok och jag köpte ett par byxor. Haha undrar verkligen hur många stickade tröjor Ida och jag har köpt på bikbok. Insaaaane. Var och kollade in Whitney Port kollektionen för ett tag sen och den var faktiskt inte alls som jag hade tänkt mig. Jätte snygga kläder,men inte min stil. Nu ska jag fixa mig lite sen ner till praon igen,puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0