De bytte mening, bytte ord, de bytte känslor. De bytte nummer, bytte kyssar, de fick inte nog av varann. †

Hejhej! Julia har otroligt tråkigt. Sov en stund. Får inte tillbaka min söta laptop på hela september ååååh fmlfml.
Men när jag får den,ska ni får hela paketet. åååh nått jag verkligen stör mig på är när man ska visa lite omtanke och frågar hur någon har det eller mår. Och så svarar dom inte,det är så himla illa. Lazy ass bitches. Är jag den enda som går och pratar med mig själv i telefonen när man är ensam? Alltså jag typ låtsas att jag ringer någon om nån jag verkligen inte vill träffa går förbi. Sen brukar jag fortsätta prata med mig själv,känner mig social då. Hahahaha i die,vadå psykogirl. Puss.
Will regret it..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0