I keep on runnin' from the bridge, and try to flow with me, try to hold with me Mr. Invincible †

Det är pinsamt hur lite jag bloggar,och det är pinsamt hur mycket jag sover. Det är pinsamt hur mycket skräpmat jag äter också. Usch. Idag iallafall har jag varit i skolan,sen hos Ida. När jag kom hem,sov jag. Sovsovsov.
Tänkte göra en videoblogg men det gick inte eftersom jag sov. Tänkte äta skräpmat men det gick inte eftersom jag sov. Alltså har sova sina negativa delar men det är dock väldigt skönt. Åh jag hatar små jävla skabb i 7an som ska ge sig på folk bara för att dom är lite anorlunda. Det va e kille som höll på att slå till en annan och slänga ner hans böcker. Han slutade med det..när jag blev arg. Jullan blev jätte arg. Då tyckte han inte det va så kul längre. Skulle vilja ta ut min ilska i hans fula lilla ansikte. Dock har han kontakter som då kommer ta ut sin ilska i mitt ansikte. Ajja.Mobbning INTE OKEJ. Die. Go to hell. Hatar er. Folk ska inte rätta sig efter andra. Fortsätt vara er själva istället. Puss <3

Fina tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0